Середа, 17 Кві. 2019

Новий зовнішній вигляд, така сама якість

Нове фірмове оформлення упаковки для насіння бренду Nunhems
Як вам відомо, 16 серпня 2018 року компанія BASF придбала бренд насіння овочевих культур Nunhems. З того дня ми проводимо ребрендинг нашого фірмового оформлення.

Останнім етапом є ребрендинг нашої упаковки для насіння в усьому світі. Це поступовий процес, який триватиме з 1 травня по 31 серпня 2019 року. Новий дизайн упаковки відображатиме те, що Nunhems став частиною бренду BASF. Зовнішнє оформлення змінюється, але насіння залишається такої ж високої якості, до якої ви звикли. Інші деталі, зокрема якість та розміри упаковки, залишаються такими самими, як і раніше. Ще у 2018 році ми почали використовувати логотип BASF на наших товаросупровідних документах та інвойсах і продовжимо робити це в майбутньому.

Ми продовжимо працювати з тією ж відданістю справі, у тих же представництвах і з такою ж увагою до якості та персоналізованого обслуговування.

Сайти країн

Сайти країн

Пошук